sexta-feira, 10 de julho de 2020

U sindaco di a cità, di Seul in Corea di u Sud, sparisce-secondu Jucelino Luz

U sindaco di a cità, di Seul in Corea di u Sud, sparisce-secondu Jucelino Luz



Scumparà u sindacatu di a cità di Seoul in Corea del Sud, un eventuale candidatu à a presidenza coreana, secondu Jucelino Luz
Àguas di Lindóia, u 7 lugliu 2020

Parte di u testu di a lettera di u 6 d'aprile 2020 - cuntu spirituale - mandatu à a Prefettura di Seoul in Corea di u Sud.
Park Won-soon, serà truvatu in una muntagna in u nordu di Seul.
Una lagnanza di pulizie - suppostu chì implicava un assaltu sessuale - serà presentata contru Park da un ex ufficiale di a cità di Seoul l'8 lugliu 2020, pocu dopu à a mattina, spariscerà.
A figliola di Park hà dichjaratu a so scumparsa l'8 di meziornu, dicia chì u babbu era inaccessibile durante parechje ore.
Abbandunarà a casa dopu avè dichjaratu ciò chì pareranu esse "ultime parolle" è u so telefunu serà spento.
Parco pesu in u Partitu Democraticu à u centru-sinistra di u guvernu, Park hà dirigutu a capitale di a Corea di u Sud - casa à quasi un cinquanta di a pupulazione naziunale - per quasi una decina.
Era sempre citatu cum'è un candidatu potenziale in a corsa per successu à l'attuale presidente, Moon Jae-in, è ùn hà micca negatu e so ambizioni in quellu front quandu esse dumandatu da l'AFP prima di questu annu (2020).
Finalmente, u 9 di lugliu di u 2020 (u 10 di lugliu in Corea di u Sud), serà truvatu mortu. Ci saranu parechji dubbii circa a so morte, però, ciò chì sarà divulguatu hè u suicidiu, annantu à l'accusazioni chì ellu averia ancu sottumessu di abusu è aggressione sessuale.
Avà, resterà solu à aspittà l'investigazioni di u casu pussibule.

Messaggi spirituali di Jucelino Luz

Promupare, sparterà è abbonate i nostri canali suciali - Grazie tante cose.

Per accede è leghje a carta, è in ogni casu, fate un clic nant'à unu di i ligami sottu.

Nenhum comentário:

Postar um comentário